sobota 15. listopadu 2014

A jsem tady :)

Share it Please
Ahojky lidičky,
rozhodla jsem se založit blog z jednoduchého důvodu, abych si mohla někam zapsat své myšlenky, podělit se o své názory s ostatními, svěřit se někomu a občas i poradit. Prostě to tu bude takový Radnom blog :).
Takže, začneme pěkně od začátku.
Já jsem Lily. Lily Dream. Jsem normální teeneger, který by se rád svěřil. Je mi 14 (tedy až za měsíc, ale pštt :D )
Zrovna ted mám v pozadí puštěnou televizi a běží mi tam Avatar :)
Měla jsem tolik plánů co v prním článku napsat, ale ted mě nic nenapadá. No nic jdu pro BeBe....BeBe nemám, ale mám Tatranku :) .
Původně jsem chtěla natáčet i videa, ale ten formát co stáhnu z fotáku mi nejde do Movie Makeru a v dalších programech mi to děsně blbne. Tak možná později ..... hmmm ta Tatranka je dobrá.
Lily Dream není moje pravé jméno .... hmmm plácám tu páté přes deváté :D

No nic s tímhle článkem končím a jdu psát další

pá  vaše Lily :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author