úterý 25. listopadu 2014

Co mě zaujaloooo.... SUKNĚ

Share it Please
Ahojky lidičky,
tak je zase pondělí a s ním další článek do série Co mě zaujaloooo....
Dneska jsem se rozhodla trošku rozebrat sukně. I když na ně není už doba, tak
já sukně naprosto miluji a musím vám ukázat, jaké jedinečné fotky se sukýnkami
jsem na Tumblr. objevila :).
Tak doufám, že se vám článek bude líbit a dyžtak zanechte komentář.




Takže dnešní téma jsou SUKNĚ :)
 Sukně známe snad každá, aspoň jednou už jsme ji měli na sobě a ve skříni už určitě nějakou máme.
Já mám sice jen jednu a to společenskou, ale na příští léto plánuji doplnit zásoby.




Puntíkovaté sukně známe snad všichni, taky proto je snad lidi nosí nejradši. Jsou svěží a nikdy neomrzí.
Proč? Tak tuto otázku vám bohužel ani já nezodpovím. Jistě vím, že ta co mám na obrázku je velice hezká. 
Sukně jako samotná osvěžena ještě mašlí... proč ne?
A druhá sukně je taky velice oblíbená. Dá se totiž nosit i v zimě a to díky teplým silonkám a svetru.
Osobně se nemůžu rozhodnout, co se mi na obrázku líbí víc. Jestli svetr nebo sukně.  
Kytičkovaná sukně hold v poslední době je in a my bychom ji měli mít též v zásobě (hmmm... musím 
vyrazit do toho obchodu - i když nevím jak se k mým stehnům bude hodit sukně :D)




První dvě sukně mají na sobě čáry jestli už je v tom nějaký systém nebo jsou prostě mišmaš je jedno.
Vypadá to prostě hezky a lidem se to líbí. Mě osobně moc. Připomínají kostičkované sukně a kostičky
budou snad na vždy in :) Tak co máte doma něco s kostičkami? Já jenom košili a to mi je už malá. Brečím nad tím.
Další obrázek se mi snad líbí ze všech nejvíce. Taková krásná sukně k tomu ještě pomačkaná na pohled už vypadá, že je z bavlny a k tomu je dole lehce rozpáraná a to nejlepší je, že je MODRÁ. Tak jo zase úplně modrá ne, ale je krásná. Taková nejlepší do školy. Třeba na květen, když už nosíte jenom kabelku nebo nějaký hezký batůžek. K tomu šedý svetřík a je to. Tady mě ještě zaujali punčocháče. Myslím,
že už vím co si dál pořídit do zásoby :D
No a zase puntíky. Tyhle už jsou jemnější a sukně je s páskem, ale řekněte není to roztomilé? No, já jsem 
se do nich zbláznila. :) No, byla to prostě láska na první pohled :3

Už se s vámi teda budu loučit a doufám, že se vám článek líbil. Omlouvám se, že už nebyl včera, ale 
byla jsem v Osvětimi a jenom jsem si ho předepsala. V pátek nebo sobotu bude další díl do Vánoční 
edice :) Doufám že vás potěší.

Mějte se krásně,

Vaše Lily




























Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author