čtvrtek 7. května 2015

Já a oblečení

Share it Please



Ahojky lidičky,

tak co jak se máte? Zase jsem delší dobu nic nevydala, ale přísahám, že k tomu mám důvody.

Doufám, že vás trošku dnešní článek zaujme a přečtete si ho celý :). Pokud chcete, abych udělala jaké mám
nejoblíbenější kousky oblečení, tak napište koment :).




Oblečení mám opravdu tunu (obrázky nejsou z mé knihovny), ale ráda si vyhraji s tím, jak oblečení kombinuji a snažím se o svůj styl a nenechám si moc kecat do toho co nosím, ano samozřejmě se zajímám o to jestli mi daný kousek oblečení sluší, ale když už mi má někdo vybírat oblečení, tak jedině pod mím osobním dohledem.
Ráda si  s oblečením vyhraji. Přetvářím staré kousky oblečení na nové skvělé a stylovější kousky, které oživují můj šatník.

To jak skladuji své oblečení není žádná sláva. Jelikož na mě doma nevysbyla skřín s ramínky, tak mám skřín, kde všechno rovnám do ,,úhledných" sloupečků :D . 


A takhle na závěr, který z těchto outfitů by jste brali levou zadní :) ? Já asi 3,4 a 6 :)



Mějte se krásně,

Vaše Lily

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author