pondělí 17. listopadu 2014

Co mě zaujaloooo....

Share it Please
Ahojky lidičky,
tohle by měla být nová rubrika, akorát nevím, jak se zde vytvářejí rubriky. Dyžtak mi do komentářů poradte :)

Co mě zaujaloooo...... šátky.
Letos jak jsem si všimla, že frčí šátky. Jak kolem krku, tak na ruce, jako gumička nebo jako čelenka. Šátek můžete využít dokonce i jako pásek nebo si s ním ozdobit nohu, když máte sukni.






                                                                                                                                                                                         

Btw.. já chci takovejhle šátek 
Tenhle způsob se mi líbí nejvíc :)




Volné šátky a šály kolem krku jsou in, tak směle do nich :)


Oh.. to vypadá úžasně :)
Leopardí šátek je trend. Koukněte jaké hvězdy ho nosí.



Šátek je opravdu v moslední době trend. Tento rok snad zachvátil všechny :).
 Ale uvidíme, jak to bude příští rok, už nám zbývá jen něco přes měsíc :)


A co na šátky říkáte vy? Líbí se vám? Nebo přesně naopak? No, jen se mi svěřte. 
Jaký typ články nebo o čem konkrétně by jste chtěli článek? :)


Vaše Lily

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author