pátek 24. dubna 2015

Wishlist spring 2015

Share it Please
Ahojky lidičky,

ráda bych se s vámi podělila o nějaké kousky oblečení, které bych si ráda následující jaro pořídila a doufám, že se možná někde i shodneme. Tak jdeme na to, ale hlavně s úsměvem :) .



1. Slim Boty
Je to takový nenápadný doplněk outfitu a já jsem se do nich zamilovala a navíc se dají kombinovat se vším. Nejradši bych si pořídila černé nebo bílé, ale neopovrhnu ani jinak barevnými, když se mi budou líbit.



2. Boyfriend džíny
Ano, možná je dost divný, že je pořád nemám, ale mě skoro žádný nesedli. Takže úkol na letošní jaro. Najít pořádný boyfriendky.


3. Skater sukně
Ano, vím že je docela divný, že jako blogerka ještě nevlastním skater sukni, ale já na ni jaksi nemám postavu, ale jelikož ted začínám cvičit Kaylu, tak doufám že se dostaví nějaké výsledky. Jinak do sukní skater jsem se zamilovala hned na první pohled a navíc se dá kombinovat prakticky s čímkoliv :).







4. Cardigan
Další kousek co by měl být výhradně v mém  šatníku a on tam není a jelikož je lehký i teplý (a v naší škole je i v teplých měsících jako v mrazáku, tak bude ideální). Navíc se dá znovu kombinovat prakticky s čímkoliv :)



A tím bych skončila. Doufám, že jste si dnešní článek užili a mějte se krásně.

Pac a pusu,

Vaše Lily 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author