sobota 29. listopadu 2014

Vánoce přicházejí - 2. Tipy na dárky II.

Share it Please
Ahojky lidičky,
vím, že tento článek měl být už včera, ale neměla jsem čas na to napsat kvalitní článek a
ani dneska ten čas nemám. Takže to budu pak ještě doupravovat.
Dneska jsem se vám znovu rozhodla představit tipy na dárky, protože tento dárek mě napadl
jednou, když jsem byla v obchodě a oni tam měli krabičku, na které bylo napsáno :
Pilulky pro dobrou náladu :)
A tak jsem se rozhodla dát něco podobného jedné z mých kamarádek. :D


Tipy na dárky II. - Skleničky s pochoutkami :)





Bohužel jsem tentokrát nestihla dopsat čísla, tak si do dyžtak počítejte :)

1, 8 - Něco podobného dám asi kamarádce. Prostě ze sklepa vezmu skleničku nasipu do ní
         Lentilky, Skitlsky a MMka nalepím obrázek ovážu stužkou a bude to hezké a veselé :)
2, 4 - A proč by ne? Tak dáte někomu z rodiny vločky. U amerických youtuberek jsem viděla,
      že si k tomu nalijí mléko promíchají a strčí do ledničky a druhý den si to berou do školy :)
5, 6 - A co takle do té skleničky něco schovat. Udělat si třeba takové krásné proužky nebo to 
         vysypat trřpytkami a do vnitř dá nějakou krabičku no není to ramantické? :3
7 -     A co takhle kafíčko přenosné do skleničky s ouškem? Já teda kafe nepiju, ale děsně mě
          láká vyzkoušet to ze Starbuck, které bude nově v Olympii :)
9 -     Už jen ozdobný obrázek pro potěšení.


Vím, že dneska to nebylo dobrý, ale příště se vám budu víc věnovat.

Pac a pusu,

Vaše Lily

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author