pondělí 17. listopadu 2014

Jistě jste si všimli ...

Share it Please
Ahojky,
tak trochu lehce pochybuji, že za těch pár dní co tento blog mám jsem získala aspoň 2 čtenáře. Pokud´ ale na můj blog už někdo zavítal rozhodně si všiml, že jsem za dnešek udělala velký kus práce.
Už pomali pět hodin to tady takhle krásně tvořím a stejně s tím nejsem pořád spokojená. Na mnoha stránkách jsou různé návody, ale po většinou jsou už staré.
Vaří se mi pěkně hlava to vám povím. Sice už jsem přišla, jak vytvořit menu, ale nepřišla jsem na to, jak do něj přidat články. Všechno je to tak nějak složitý.
Asi půjdu strčit hlavu do lednice, aby se mi zchladila :D.
Už nad tím navíc nemohu více přemýšlet, protože se chci dívat na Ospalou díru :).
Tak, ale ještě nějaký čas tomu věnuji a budu doufat, že mi nevybouchne hlava :).

Vaše Lily :3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author