středa 25. února 2015

Velká knižní výzva 2015

Share it Please
Ahojky lidičky,
tak jsem se rozhodla, že na blog budu přidávat i recenze různých knih a udělám tento blog i o knížkách :) (takže trochu pozměním design až budu mít čas :) )
A jelikož jsou knihy moje velká láska, tak jsem se rozhodla, že se zapojím do Velké knižní výzvy 2015.
Tak mi držte palce.
Článek budu aktualizovat, takže se můžete přesvědčovat kolik už mám přečteno.
A ještě jedno základní pravidlo, které hlídejte - každá kniha se musí objevit jen 3x ! :)









Přečíst 10 různých knih z různých sérií:
1. série Čísla - Útěk (Rachel Ward)
2. Huger Games 1 (Suzanne Collins)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. 

Přečíst 10 knih z mé knihovničky, koupených před rokem 2015:
1. série Čísla - Útěk (Rachel Ward
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. 

Přečíst 3 knihy v angličtině či jiném cizím jazyce:
1. Mystery Talks
2.
3.

Přečíst 3 e-knih:
1.
2.
3.

Přečíst knihy, na jejichž obale převládají tyto barvy:
1. bílá - Čísla (Rachel Ward)
2. žlutá/oranžová
3. červená -
4. růžová -
5. modrá -
6. zelená -
7. šedá -
8. hnědá/zlatá -
9. černá - Zrada (Gregg Olsen)
10. fialová

Přečíst knihy 5 nových autorů, které jsem doposud nečetl/a:
1. James Herriot
2. Suzanne Collins
3.
4.
5.
Přečíst knihy, jejichž název obsahuje:
1. jedno slovo - Zrada (Gregg Olsen)
2. dvě slova - Hledání Aljašky (John Green)
3. tři slova -
4. čtyři slova -
5. pět slov -
6. pět a více slov -

Přečíst knihu o stránkovém obsahu:
1. do 200 stran - Hledání Aljašky (John Green)
2. do 300 stran -
3. do 400 stran -
4. do 500 stran -
5. nad 500 stran -

Přečíst knihy začínající na jednotlivá písmena v abecedě:
A -
B -
C -
D -
E, F -
G, H - Hledání Aljašky (John Green)
CH -
I, J -
K -
L -
M -
N -
O -
P - Papírová města (John Green)
R -
S -
T -
U -
V -  Vítězní oblouk (Remarque)
Y, Z - 

Přečíst knihy z 10 různých nakladatelství:
1. Papírová města (Yoli)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Věnovat 3 přečtené knihy do soutěže nebo komukoli jinému:
1.
2.
3.

Kniha, která mi zlomila srdce (pojetí je na vás):
Kniha, která byla "za babku":
Kniha, která se nedala číst bez kapesníku:
Kniha, která trvala přečíst věčnost:
Kniha na jeden zátah:
Kniha sprostých slov:
Kniha, která vás něčemu naučila nebo vás poučila:
Kniha, jejíž slávu po přečtení nechápete:
Napiš počet přečtených stran prvních deseti knih v tomto roce: 
Podívat se na 6 zfilmovaných knih (poprvé či znovu):
1. Harry Potter (v tomto roce už jsem viděla všechny díly)
2. Hvězdy nám nepřály
3. Je to i můj život
4. Teorie všeho (ano je to podle knižní předlohy)
5. Hunger Games
6.
Napiš jména 10 překladatelů knih, které přečteš a uveď jazyk, ze kterého bylo překládáno:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Definuj jedním slovem každou z deseti libovolných knih, kterou přečteš a uveď název:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author