sobota 21. února 2015

Nový rok, nová předsevzetí

Share it Please


Ahojky lidičky,
Tak vás zase vítám u dalšího článku, i když po dlouhé době. Nějak nebyl čas, ale já chci rozhodně blogovat dál. Jelikož už máme ten nový rok (no jo no už dva měsíce), tak i já musím přidat svůj článek do mističky.
Každý rok mě znovu a znovu překvapuje, jak si lidi dávají předsevzetí a pak je nikdy nesplní. Já to mám tento rok v podobě své kamarádky. Co si dala za předsevzetí neprozradím, ale pořád slibovala, že už začne a co sliby chyby. Mě se zatím zdárně daří své předsevzetí držet va takové nějaké plnící se rovině a jsem za to na sebe pyšná.


Možná by se hodil nějaký tip na to jak si své předsevzetí udržet, ale já bohužel nic takového neznám. Tak se vám tu aspoň pokusím napsat jak jsem postupovala já J
1.krok – dala jsem si jasné splnitelné předsevzetí, které nemusím odkládat – takže si nedávejte předsevzetí skok s padákem, když se bojíte výšek ? ;)
2.krok – někam si předsevzetí napsat – do diáře, pověsit na skřínku, kterou vidíte hned po té co se probudíte do koupelny, tak aby vám to každý den připomnělo co máte dělat.
3.krok – splnit si to co chcete dokázat J
4.krok – být štastní J

A to je tak všechno co jsem vám chtěla zdělit.

Mějte se krásně,

Vaše Lily

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author