pátek 17. dubna 2015

Jaro je tu! :)

Share it Please
Ahojky lidičky,

určitě už to každý z vás zaznamenal. Dny se nám prodlužují, ráno je dřív světlo (a stejně se nám pořád nechce vstávat). A je krásné teplé počasí, takže už se nemusíme bát si vzít sukni (mít na to lejtka, tak jdu hned do toho).

Pokuď tě zajímá o čem budu psát dál, tak čti dál :)
Určitě už se vám stalo, že jste ráno vykoukli z okna a museli jste párkrát zamrkat, aby jste se ujistili, že nemáte zrakovou a sluchovou vadu. Venku totiž už svítilo sluníčko a ptáčci hezky zpívali.
Já jsem spíše ten tip člověka, který je radši s kamarády venku, než bych byla pořád zalezlá doba za počítačem (což dělám hlavně v zimě). Takže mě tahle ta milá změna počasí potěšila.

Proto vám se předávám nějaké krásné návrhy na letní outfity, aby jste se měli čím inspirovat.
Nejsou tedy z mé skříně, ale ze skříně uživatelů pinterestu a weheartit. Kde samozřejmě vybírám takové outfity, aby jste je mohli aspoň napodobit ;).

Chce to komentář? Nemyslím si. :)
(Pokud, ale chce fotky komentovat rozhodně to udělám :) )

Todle jsou podle mě takové klasické teenegrovké outfity. Tedy spíše už možná do teplejšího jara (které už podle mého vystrukuje růžky).

Tak co myslíte. Ješně mám nějaké outfity v zásobě, tak možná očekávejte druhou várku :).

Pac a pusu,

Vaše Lily

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author