středa 30. září 2015

BEFORE I DIE

Share it Please


Ahojky lidičky,
tak jsem zase tu.
Přicházím s klasickým článkem, který skoro každý bloger napíše :)
A jelikož ještě nemám hotový hlavní článek co má vyjít, tak si zatím přečtěte co bych velice ráda udělala :)





U moře už jsem sice byla, ale pořádný západ slunce jsem neviděla. Chci si prostě sednout
na pláž a kouknout se na západ slunce a nakonec usnout pod hvězdami.



V Londýně už jsem sice byla, ale chtěla bych tam i bydlet. Nebo kdekoliv jinde,
je aspoň na chvíli vypadnout, ale Londýn patří do přední linie, kde bych ráda bydlela.



Nejlépe třeba s nějakým klukem :3



To je něco co bych pro svoji kamarádku moc ráda udělala. Odlehčila ji od všech
starostí a uspořádala ji svatbu, tak ji si ji bude přát.



Prostě odcestovat. Zešílet a někam odletět. Daleko od známého života, lidí a  míst.
Prostě jen na chvíli být sama sebou.


Tento sen se váže k tomu předešlému. Všechno je přece nejlepší s kámoškou
nebo kámošem.




Snážím se o to pořád a pořád. Začít si psát deník a zapisovat do něj své pocity a novinky,
ale vždycky po týdnu mě to nějak pustí a já skončím. Ale jednou jednou to dokážu :D.



Chtěla bych jednou hrát svým dětem na klavír nebo možná i na kytaru. Myslím si,
že každý člověk by měl umět hrát aspoň na jeden hudební nástroj.



Nebo skočit s padákem, vylézt na vysokou horu (víc mě nenapadá :D). Prostě udělat
šílenost, kterou by jste normálně neudělali, protože se třeba bojíte výšek (jako já).



Myslím si, že tohle nemusím vysvětlovat. Každý by měl být štastný.




<3



Bez všeho bych se obešla jen kdyby se mi vyplnili poslední dva obrázky.




Pac a pasu,


Vaše Lily


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za váš (doufám) milý komentář :)

Followers

Follow Us

Follow The Author